ساخت 70 واحدی مسکن نهضت ملی بنیاد ساخت در شهرک قائم تویسرکان

تاریخ ارسال : 1402/08/27

ساخت 70 واحدی مسکن نهضت ملی بنیاد ساخت در شهرک قائم تویسرکان

مدیر بنیاد مسکن تویسرکان گفت: طرح 70 واحدی بنیاد ساخت در شهرک قائم ساخته می شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان همدان، سهیل مومیوند با اشاره به اینکه طرح  ۷۰ واحدی بنیاد ساخت در شهرک قائم ساخته می شود  افزود: به دنبال گرفتن  پروانه برای این طرح هستیم.

وی  در خصوص طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان افزود: تاکنون 2 هزار و 27 سهمیه اختصاص یافته که از این تعداد تا کنون 489 واحد مسکن روستایی به بهره برداری رسیده است.

مومیوند با بیان اینکه  4 طرح نهضت مسکن درشهر تویسرکان اجرا می شود  گفت: از این  4 طرح  2 مورد در قالب گروه ساخت و 2 گروه در   قالب ساخت بنیاد ساخت در حال پیگیری است.

 وی بیان کرد: 6 هزار 476 مورد متقاضی  در  این شهرستان ثبت نام  کرده اند و تا کنون  یک هزار 269 مورد تایید نهایی و 321 آورده بالای 40 میلیون تومان واریز کردند و تاکنون 214 مورد از این افراد به مرحله تخصیص طرح و دریافت زمین رسیده اند.

 مدیر بنیاد مسکن تویسرکان  افزود: با توجه به اینکه  منابع خوبی در خصوص تامین  زمین در طرح نهضت ملی  برای  شهر سرکان  در سایت شهرک ولیعصر اختصاص یافت، تعداد 270 نفر متقاضی برای گرفتن زمین به سرکان انتقال پیدا کردند.

 وی افزود: تعداد 387 فقره تقاضا برای دریافت زمین در اجرای طرح جوانی در این شهرستان جمعیت داشته ایم که در مجموع در سایت سرکان 657 متقاضی اسکان خواهند یافت.

مومیوند درادامه بابیان اینکه بزرگترین طرح  نهضت ملی شهرستان تویسرکان متعلق به ۱۴۴ و احدی شهرک فرهنگیان است افزود: این طرح با ۲۴ قطعه زمین در قالب گروه ساخت ۶ نفره به ۱۴۴ نفر واگذار شده که در مرحله گرفتن نقشه و پروانه است.

وی ادامه داد:  طرح ۲۲و احدی شهرک قائم در حال پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی است و۵ قطعه زمین در قالب گروه‌های ساخت ۴و ۵ نفره به ۲۲ نفر واگذار شده است که دوگروه از این طرح کار سازه به اتمام رسیده وسقف ۶و۵ زده شده است و مابقی در مرحله گرفتن  پروانه هستند که بدلیل مشکلات در ضوابط، شکل زمین، جانمایی پارکینگ‌ها وضوابط معماری که باید در نظر گرفته شود موفق به گرفتن پروانه نشده‌اند که در این خصوص  درحال پیگیری هستند.

مومیوند اظهار داشت : طرح  ۷۰ واحدی بنیاد ساخت در شهرک قائم در زمین به مساحت 3 هزار 500 متر مربع در 2 بلوک  30 و 40 واحدی ساخته خواهد شد و بدنبال گرفتن  پروانه برای این طرح خواهیم بود که حدود 100 متقاضی برای این طرح نام نویسی کرده اند.

مدیر بنیاد مسکن تویسرکان بابیان اینکه طرح سرکان چهارمین طرح نهضت ملی است که بعنوان ۶۰و احدی سرکان نام گرفته است تصریح کرد: این طرح  در هفته دولت افتتاح و اکنون برای واگذاری به افراد واجد شرایط باید خط فاضلاب این طرح  انجام شود که شرکت آبفا در حال ساخت شبکه اتصال فاضلاب است که بابهره برداری این خط به واجدین واگذار خواهد شد.

موضوع خبر :
  • ساخت
  • 70
  • واحدی
  • مسکن
  • نهضت
  • ملی
  • بنیاد
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد ساخت 70 واحدی مسکن نهضت ملی بنیاد ساخت در شهرک قائم تویسرکان چیست؟

سوال: