برگزاری جلسه آموزشی مروری بر آخرین ضوابط و بخشنامه های مرتبط با تهیه طرح های هادی روستایی

تاریخ ارسال : 1403/02/09

برگزاری جلسه آموزشی مروری بر آخرین ضوابط و بخشنامه های مرتبط با تهیه طرح های هادی روستایی

جلسه آموزشی مروری بر آخرین ضوابط و بخشنامه های مرتبط با تهیه طرح های هادی روستایی وبررسی عملکرد بنیاد مسکن استان همدان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان همدان، امروز جلسه آموزشی  در خصوص آخرین ضوابط و بخشنامه های مرتبط با تهیه طرح های هادی روستایی و بررسی عملکرد بنیاد مسکن با حضور خویینی مدیرکل دفترامورفنی،عبدی نژاد رئیس مطالعات عمران روستایی بنیاد مسکن،امیری مسئول خدمات فنی معاونت عمران روستائی بنیاد مسکن ،مدیر کل بنیاد مسکن استان همدان و مدیران شهرستان ها  و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

 

در این جلسه آموزشی که با هدف آشنایی مدیران و کارشناسان بنیاد استان با آخرین ضوابط و بخشنامه های مرتبط با تهیه طرح های هادی روستایی برگزار شد، خویینی مدیرکل دفتر امورفنی، به جایگاه قانونی تهیه طرح هادی اشاره کرد و وظایف قانونی تعریف شده در اساسنامه بنیاد را مورد بررسی قرار داد و با تاکید براین  موضوع  اهداف،  سیاست‌ها و برنامه‌های بنیاد در زمینه تهیه طرح‌های عمرانی روستایی به طور کامل عنوان کرد. 

 

در ادامه عبدی نژاد رئیس مطالعات عمران روستایی بنیاد مسکن ، چالشها ، مسائل و مشکلات درونی و بیرونی بنیاد در فرایند تهیه و تصویب طرحها را مورد بررسی قرار داد و راهکارهای لازم را ارائه کرد و نیز اهم بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ های ابلاغی تا پایان فروردین ماه  ۱۴۰۳ را بیان کرد.

 

وی در ادامه  نکات اساسی قابل توجه دستگاه‌های نظارتی را مطرح نمود و عملکرد و پیشرفت فیزیکی تهیه طرح‌های هادی و بازنگری مربوط به سال‌های اعتباری ۱۴۰۰ و۱۴۰۱  را بر اساس تحقق پذیری اهداف برنامه و پیشرفت فیزیکی به تفکیک فعالیت و کنترل پروژه بررسی کرد.

 

بررسی تغییرات ایجاد شده در سامانه اطلاعات عمران روستایی (سماع)  موضوع دیگر جلسه بود که مطرح شد و همچنین عملکرد استان در سامانه یکپارچه انتخاب مشاور ( سیما) مورد بررسی قرار گرفت.

 

در ادامه جلسه امیری مسئول خدمات فنی معاونت عمران روستائی بنیاد مسکن موارد و موضوعات و سوالات مطرح شده مدیران را مورد بررسی قرارداد و پاسخ گفت و نیز مروری بر موارد گفته شده در جلسه داشت

در پایان جلسه رضایی مدیرکل بنیاد مسکن استان ضمن تقدیر از حضور میهمانان دفتر مرکزی در استان ، برگزاری این جلسه آموزشی را بسیار کاربردی و مطلوب دانست و گفت، امید است که مدیران و کارشناسان استان بیشترین بهره را از این جلسه برده باشند و تمامی موارد مطرح شده را با دقت و توجه خاص در برنامه کاری خود قرار دهند .

 

موضوع خبر :
  • برگزاری
  • جلسه
  • آموزشی
  • مروری
  • بر
  • آخرین
  • ضوابط
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (2)

نظر شما در مورد برگزاری جلسه آموزشی مروری بر آخرین ضوابط و بخشنامه های مرتبط با تهیه طرح های هادی روستایی چیست؟

سوال: